Շոկային թերապիա «գենդերի» պաշտպանների կողմից

By | January 16, 2014

mak1_lfjsahkjsdfh«Հասարակություն առանց բռնության» ՀԿ-ն, որն Հայաստանի Հանրապետությունում իրականացնում է գենդերային քարոզ և այդ օրենքի ամենաջերմ պաշտպաններից է, իր բլոգում կազմակերպել էր  գենդերային օրենքի մասին քննարկում:

Մասնակցելով այդ քննարկմանը, մենք ուղղեցինք հասարակությանը մտահոգող մի շարք հարցեր, մասնավորապես՝ այլասերման մասին:

Մինչ բուն քննարկումը անցկացնելը «Հասարակություն առանց բռնության» ՀԿ-ն գենդերային օրենքի վերաբերյալ տվել էր սուբյեկտիվ մի շարք ձևակերպումներ և մեկնաբանություններ վերցված բառարաններից են, որոնք չունեն որևէ իրավական ուժ, բնավ կապ չունեն բուն օրենքի մեջ տրված սահմանումների և ձևակերպումների հետ:

Այնուամենայնիվ, մենք որոշեցինք ուղղել հարցեր, հիմնվելով բառարաններից մեջբերած իրենց հիմնավորումների վրա, հղում տալով նաև օրենքի հոդվածներին: 

Կոչ ենք անում մասնակցել սույն քննարկմանը, այստեղ

Ձեզ ենք ներկայացնում մեր կողմից քննարկման ժամանակ տրված հարցերը և ըստ մեզ, «Հասարակություն առանց բռնության» ՀԿ-ի կողմից արված առավել խնդրահարույց և մտահոգիչ գրառումները:

ՀԿ-ի ներկայացուցիչը նշում է, որ իր համար «այլասերում»

Պեդոֆիլիան է, ինցեստը, երեխաների պոռնոգրաֆիան և ցանկացած սեռական ոտնձգություն չափահաս տարիքը չբոլորած անձի նկատմամբ:

Մենք համամիտ ենք այս կարծիքի հետ, բայց կարծում ենք, որ ցուցակը մեղմ ասած լիարժեք չէ:

Քննարկման ժամանակ մեջբերում  ըստ ՀԿ-ի ներկայացուցչի.

«Ես վերևում նշեցի, թե ինչ է ինձ համար նշանակում այլասերումն, որը բոլոր քաղաքակիրթ երկրներում քրեորեն պատժելի արարք է: Ինչևէ, ես կարծում եմ, որ մենք այլասերվածության սահմանման տարբեր մոտեցումներ ունենք»

harc

Արդյո՞ք համարում եք այս վարքը այլասերում Գենդերային տեսությունով: Ինչպե՞ս է կոչվում այս վարքը, ըստ ձեզ: Ընդունելի՞ է արդյոք ըստ ձեզ նման վարքի քարոզչությունը և լուսաբանումը:

krasota

patasxan

Ոչ, չեմ համարում: Բայց ես արդեն վերևում նշեցի, որ մեր տեսլականները այլասերման դրսևորման հանդեպ խիստ հակասական են:

kgb

Փաստորեն ըստ ՀԿ-ի տրամաբանության այլասերում չեն այն երևույթները, որոնք քրեորեն պատժելի չեն:

Նկատելով, որ Հոլանդական կազմակերպությունները սույն ՀԿ-ի աջակիցներից են, մենք ներկայացրեցինք Հոլանդական տեսանյութ, որը գովազդում է և ներկայացնում է մարդակերությունը և ուղղեցինք հարց:


sponsor

Հոլանդիայում, հեռուստատեսությամբ, մարդկանց փոխադարձ համաձայնությամբ գովազդվում է մարդակերությունը և այդ երևույթը «քաղաքակիրթ»  Հոլանդիայում քրեորեն պատժելի արարք չէ, իսկ այն ինչ արգելված չէ օրենքով, իրավունք ունի կյանքի կոչվելու և կարելի է այն գովազդել ըստ Հոլանդացիների:

Մեր կողմից ուղղված հարցին, թե մարդակերությունը ՀԿ-ի կողմից ընդունելի արարք է, թե ոչ, ՀԿ-ի ներկայացուցիչը խուսափեց պատասխանել հարցին:

Իբր բռնության դեմ պայքարող այս ՀԿ-ն առ այսօր դեռևս չի կողմնորոշվել, թե մարդակերությունը ընդունելի արարք է, թե ոչ:

Հետևությունները և մեկնաբանությունները թողնում ենք ընթերցողներին:

Այնուհետև մենք ուղղեցինք հետևյալ հարցերը`

harc

Ըստ ձեզ ” այլասերումն, բոլոր քաղաքակիրթ երկրներում քրեորեն պատpediki_05ժելի արարք է”:
Փաստորեն ըստ ձեզ այլասերում չեն հետևյալ երևույթները, քանի որ նրանք քրեորեն պատժելի չեն:

1. Զոոֆիլիան

2. Ինցեստը չափահասների շրջանում (քրեորեն պատժելի չէ  քաղաքակիրթ Ֆրանսիայում, Նիդեռլանդներում, Բելգիայում չափահասների շրջանում)

3. Նույնասեռականությունը

4. Մարդակերությունը (մարդ սպանելը քրեորեն պատժելի է, բայց եթե պարզապես մարդու միս ուտեք նրա համաձայնությամբ, ապա ոչ), վառ օրինակ

Եթե կարծում եք, որ այս երևույթները, այնուամենայնիվ, այլասերում են, խնդրում եմ գրեք, քանի որ ստեղծվել է հենց այդ տպավորությունը ձեր գրածից:

voskՄենք կարծում ենք, որ սույն ՀԿ-ի անդամների համար վերոնշյալ բոլոր երևույթներն ևս անընդունելի են, սակայն ՀԿ-ին տարբեր օժանդակություններ ցուցաբերող Նիդեռլանդները (մի շարք կազմակերպությունների միջոցով) իրենց սատարող երկիր է, իսկ ընդունել դիրքորոշում, որն հակասում է Նիդեռլանդներում ընդունված նորմերին, մեղմ ասած ՀԿ-ի կողմից կլիներ «քաղաքական կարճատեսություն»: Ուստի ՀԿ-ի կողմից պատասխանի բացակայությանը մոտենում ենք ըմբռնումով:

grarum

ՀԿ-ի ներկայացուցիչի կողմից հստակ ուղղված հարցին պատասխանի փոխարեն ստացանք հետևյալ գրառումը.

Կներեք, ուշ-ուշ եմ պատասխանում, ուղղակի պարապ չեմ.
Եթե, Ձեզ համար փաստորեն, զոոֆիլիան, ինցեստը, մարդակերությունը և նույնասեռականությունը գտնվում են նույն մակարդակի վրա, ուրեմն ես կնախընտրեմ բանավիճել մի մարդու հետ, ում հետ կանգնած եմ նույն հարթակում.

logo

Մենք կրկին արձագանքեցինք /մեջբերումը կրճատված է/

… այդ երևույթները նույն մակարդակի վրա են օրենքի տեսանկյունից քաղաքակիրթ երկրներում և ցուցադրվում են քաղաքակիրթ երկրների ԶԼՄ-ներով, գովազդվում են, դիտեք նյութը (Каннибалы Голландия):

Այսպիսով` օրենքի տեսանկյունից, այդ երևույթները անպատժելի են և ըստ ձեր իսկ տրամաբանության չեն կարող համարվել այլասերված երևույթ:

Ասեմ, որ եթե կրկին խուսափեք պատասխանից, դա կնշանակի, որ ձեզ համար ընդունելի են բոլոր 4 երևույթները, քանի որ օրենքի տեսանկյունից նրանց գովազդը, կատարելը և լուսաբանելը անպատժելի են, քաղաքակիրթ երկրներում, և նրանք կյանքի են կոչվում և գովազդվում բավականին հաճախ:

grarum

Ի պատասխան ստացանք անձնական վիրավորանք

Դուք ադեկվատ անձնավորություն եք?
Բլոգը նախատեսված չէ, բոլոր տեսակ ձեր ցնորքների մասին խոսելու համար: Կոնկրետ հոդվածներ են բացատրված կոնկրետ հարցեր ունեք տվեք, եթե ոչ, ապա այստեղ ցնորքներ քննարկելու վայր չէ:

 

Ստորև ներկայացնում ենք առավել հետաքրքիր գրառումները, իսկ ամբողջ քննարկումը կարող եք դիտել այստեղ:

—————————————————————————————————

harc

Ո՞ր մի ձևակերպման մեջ, որը բնորոշում է գենդերը և/ կամ գենդերային ինքնությունը գրված է, որ տղամարդը պարտադիր պիտի լինի արական սեռի, իսկ կինը իգական:

Կին /բնական/ Տղամարդ /բնական/ Կին /արական սեռի/ Տղամարդ /իգական սեռի/
     Беременный мужчина родил!

Մեջբերում. Կապը ՀՀ թիվ 57 օրենքի և գենդերային ինքնության մեջ մանրամասն բացատրված է ՄԱՍ 1 քննարկման մեջ

patasxan

Աննա. Male/արական վերաբերում է տղամարդկանց, իսկ female/իգական՝ կանանց: Այո, այսօր հանդիպում ենք նաև transgender բառին, որը վերաբերում է այն մարդկանց, ովքեր ինչ-ինչ պատճառներով փոխել են իրենց կենսաբանական սեռը, բայց 57 օրենքը բոլորովին չի անդրադառնում այդ մարդկանց:

Ադմին. անդրադառնամ Ձեր հարցին >>>քանզի գենդերային ինքնությունը բնորոշում է տղամարդ և կին հասկացողությունը, Ձեր պնդումը սխալ է, քանի որ Գենդերային ինքնության սահմանումը ճիշտ չեք ընկալում:
Նորից սահմանումից՝

>>> When one’s gender identity and biological sex are not congruent,
Երբ մեկի գենդերային ինքնությունը և նրա բիոլոգիական սեռը չեն համապատասխանում:
իսկ թե դա ինչ է նշանակում ավելի լավ է մեջբերում անեմ Բելկինի գրքից

/http://ergosolo.ru:17000/hl/1001?url=webds/1001.ru/books/belkin/2.htm&mime=text/html&charset=windows-1251/՝
>>> Как ни отчетлива биологическая сущность пола, она, когда речь идет о человеке, становится всего лишь канвой, по которой могут быть вытканы самые разные рисунки. Поставим мысленно рядом современного супермена и средневекового рыцаря: что общего между ними? Однако, в каждом из этих образов сфокусированы эталонные признаки мужественности, по-другому сказать, маскулинности, характерные для своего места и времени. А нынешний госсекретарь США, госпожа Олбрайт, и любимая жена восточного султана? Обе стоят на вершине преуспеяния, мыслимого для женщины. Обе задают тон в массовом сознании – на их судьбу, как на желанный образец, равняются миллионы. Но сходства между ними – едва ли не меньше, чем между каждой из этих женщин и окружающими ее в реальной жизни мужчинами…

Казалось бы, это очевидно. Но сильней очевидности то упорство, с каким мы держимся за принципы половой дифференциации, усвоенные нами в раннем детстве. Империативы пола кажутся непреложными, незыблемыми, заповеданными Богом – если мы в него верим, – либо, с точки зрения атеистов, вытекающими из основных законов мироздания. Вслушайтесь, как мы говорим. Естественное назначение женщины. Естественный долг мужчины. То есть такие же безусловные, непреходящие, как течение реки или восход солнца …При таком множестве разнородных компонентов даже самое беглое описание пола становится достаточно громоздким. Суммировать все сказанное нам поможет несложная схема:

XY Генетический пол XX
Т Гонадный пол OV
А Гормональный пол Э
&- Гаметный пол &+
М Соматический пол Ж
внутренние, наружные гениталии
вторичные половые признаки
М Гражданский пол Ж
М Психический пол Ж
М Психосексуальный пол Ж
М Социальный пол Ж

Հետևաբար` հաշվի առնելով վերոնշյալը, կարելի է ասել, որ անհնար է տալ այդպիսի ձևակերպում՝
>>>Ո՞ր մի ձևակերպման մեջ, որը բնորոշում է գենդերը և/կամ գենդերային ինքնությունը գրված է, որ տղամարդը պարտադիր պիտի լինի արական սեռի, իսկ կինը իգական:

Ձեր պատկերացրած տղամարդը և Ձեր հարևանի պատկերացրած տղամարդը արդյո՞ք նույն հատկանիշներին է համապատասխանում, բացառությամբ բիոլոգիական հատկանիշները:
Եվ արդյո՞ք Դուք պատկերացնում եք այսպիսի պառադոքսալ ձևակերպում, որևէ օրենքում, երբ օրենքը չպետք է տարընթերցման տեղիք տա:
Ամեն դեպքում, օրենքում չկա ոչ մի տառ գենդերային ինքնության մասին, և պետք չէ անհարկի այն շահարկել, մանավանդ որ Ձեր գենդերային ինքնության վերաբերյալ պատկերացնումները և մեկնաբանությունները բավականին թյուր են:
Հ.Գ. եթե այդքան հետաքրքրված եք այս թեմայով, կարող եք ժամանակ տրամադրել և սեփական վերլուծությունը կատարել:
Հույսով եմ հաջորդող հարցերը կլինեն կոնկրետ քննարկվող հոդվածների սահմաններում: Մենք անպայման կանդրադառնանք բոլոր հոդվածներին

Մեջբերում. transgender չի նշանակում կենսաբանական սեռի փոփոխություն,  այլ վարքի փոփոխություն է նշանակում, որը կարող է ուղղորդվել լրացուցիչ վիրահատական աջակցությունով: Աննա-ի գրառումը սխալ է, առավել ևս, որ չկա որևէ վիրահատում, որը փոխում է սեռը և տղամարդը լիարժեք կին երբեք չի դառնա` վիրահատումը միայն նմանեցնում է որոշ սեռական հատկանիշները:

Transgender

transgender

Под определение трансгендерности попадают:
транссексуалы — люди, устойчиво идентифицирующие себя с полом, противоположным биологическому, и стремящиеся привести свой биологический и паспортный пол в соответствие со своей половой идентичностью (самоощущением);
трансвеститы — играющие роль противоположного пола (через ношение одежды, которую общественные нормы и условности его окружения предписывают противоположному полу);
андрогины — люди с одинаково выраженными как мужскими, так и женскими качествами и признаками;
интерсексуалы (ранее применялся термин «гермафродиты») — люди, обладающие половыми признаками обоих полов
бигендеры — люди, гендерная самоидентификация которых регулярно меняется под влиянием внешних факторов.
агендеры — люди, отрицающие свою принадлежность к какому-либо гендеру.

—————————————————————————————————

harc

Ըստ գենդերային տեսության, կարո՞ղ է արդյոք արական սեռի ներկայացուցիչը իրեն կին հայտարարել և կատարել այդ ապրելակերպի քարոզչություն: Ակնկալում ենք հակիրճ պատասխան` ԱՅՈ, կամ ՈՉ, ՈՉ-ի դեպքում կխնդրեմ ներկայացնել բացատրություն:

patasxan

Դուք նորից անդրադառնում եք գենդերային Ինքնությանը, որը չի մի կապ չունի 57 օրենքի հետ:

Մեջբերում. իրականում  կապ ունի` մանրամասների համար դիտեք ՄԱՍ 1 վերլուծությունը

—————————————————————————————————

harc

Օրենքում, որևէ տեղ գրվա՞ծ է, որ այլասերված վարքերը չեն ներառվում գենդերային բնույթին պատկանող վարքին: Ակնկալում ենք հակիրճ պատասխան` ԱՅՈ, կամ ՈՉ

patasxan

1.  Ադմին. Խնդրում եմ լուրջ մոտենալ հարցին, խոսում ենք օրենքի մասին: Մարդասպանություն կամ գողությունն էլ է ձեռքբերովի, ի՞նչ եք կարծում, կա նման սահմանում որևէ օրենքում, որ օրենքը արգելում է գող դառնալ:

Որին ի պատասխան մեր կողմից տրվել է մեջբերում.

Օրենքը, իհարկե, չի կարող արգելելել գող դառնալ, բայց օրենքը կարող է արգելել գողությունը /վարքի հետևանքը/ և պատժել գողին, ինչպես նաև կարող է թույլ չտալ նման երևույթների քարոզչությունը իրականացնել: Իսկ թիվ 57 օրենքը ձեռքբերովի վարքերի /որոնք քրեորեն պատժելի չեն/ քարոզչությունը պարտադրում է /դիտեք օրենքը/: Այլասերումն քրեորեն չի պատժվում:

2. Աննա. Ես վերևում նշեցի, թե ինչ է ինձ համար նշանակում այլասերումը, որը բոլոր քաղաքակիրթ երկրներում քրեորեն պատժելի արարք է: Ինչևէ, ես կարծում եմ, որ մենք այլասերվածության սահմանման տարբեր մոտեցումներ ունենք

kanibal

—————————————————————————————————

harc

Արդարադատության նախարարությունը 2011 թ գրել էր իր կայքում <<Գտնում ենք, որ ներկայացված օրենքի նախագծով այդ հարաբերությունների կարգավորում նախատեսելն արդեն իսկ իրենից ենթադրում է գենդերային խտրականության առկայության հաստատում։ Ուստի, գտնում ենք, որ գենդերային հավասարության հետ կապված հարաբերությունները նոր օրենքի նախագծով կարգավորելու անհրաժեշտությունը չկա»

Խոսքը գնում է, որ օրենքը խտրականության առկայություն է հաստատում: Ձեր կարծիքը այս դրույթի մասին

patasxan

Կարող եք ինձ համար պարզաբանել, թե գենդերային խտրականություն ասելով ի նկատի ունեք սեքսիզմ երևույթը՞ Ցավոք, արդարադատության նախ. տարածած հաղորդագրությունից պարզ չէ:

Մեջբերում. Գենդերային խտրականությունը ամբողջովին բացված է 57 օրենքում: Դիտեք ՄԱՍ 2 վերլուծության համար: ՀԱԲ-ը պաշտպանում է օրենքը, բայց տեղյակ չի խտրականության հոդվածների մասին, որոնք բացում են դրա ձևակերպումները:

—————————————————————————————————

harc

Ըստ ՀԱԲ-ՀԿ տրված հղումի,  որը թեև կապ չունի բուն օրենքի հետ և չունի իրավական ուժ http://www.apa.org/pi/lgbt/resources/sexuality-definitions.pdf, բայց, այնուամենայնիվ, տրվել է օրենքի քննարկման նախաբանում, որպես գենդերային ձևակերպման հիմք:

Gender refers to the attitudes, feelings, and behaviors that a given culture associates with a person’s biological sex. Behavior that is compatible with cultural expectations is referred to as gender-normative; behaviors that are viewed as incompatible with these expectations constitute gender non-conformity.

Այստեղ գրված է, թե որն է նորմատիվ, իսկ, որը ոչ նորմատիվ, բայց երկուսն էլ ներառված էն գենդեր հասկացողության մեջ.
Արդյո՞ք գոյություն ունի այնպիսի իրավական ձևակերպում, որը բացառում է գենդերի ոչ նորմատիվ ներկայացումը:

patasxan

Ես ուսանելով Օքսֆորդի համալսարանում և ուսումնասիրելով գենդերային հավասարությունը, երբևէ չեմ հանդիպել ՛՛գենդերի ոչ նորմատիվ ներկայացումը՛՛ սահմանմանը: Միգուցե ինձ լուսավորեք, և ես էլ իմ հերթին Օքսֆորդի համալսարանի դասախոսական կազմը լուսավորեմ, այդ ոչ նորմատիվ ներկայացման մասին:

g2

Լուսավորենք` մեր կողմից: Ոչ նորմատիվի սահմանումը ըստ վերին ձևակերպման, ընդգծված` Behavior that is compatible with cultural expectations is referred to as gender-normative; behaviors that are viewed as incompatible with these expectations constitute gender non-conformity. Որպես տերմին գրված է սույն ձևակերպման մեջ “գենդեր ոչ-համապատասխանող”;

agent3

—————————————————————————————————

harc

Ինչո՞վ է տարբերվում “գենդերային հավասարությունը” և “կանանց և տղամարդկանց իրավահավասարություն” հասկացողությունները:

patasxan

Ոչ մի բանով

Մեջբերում` պատասխանը չի արտահայտում իրականությունը, դիտեք ՄԱՍ 2 վերլուծությունը

—————————————————————————————————

harc

Եթե օրենքը ուղղված է կանանց և տղամարդկանց իրավահավասարության խնդիրները կարգավորելու, ապա արդյո՞ք պարտադիր է կիրառել գենդեր եզրույթը

Եթե պարտադիր է, ապա որտեղ է գրված, որ դա պարտադիր է, և ինչու ՄԱԿ-ի կոնվենցիան, որը ուղղված է կանանց հանդեպ խտրականության բացառմանը և ծառայում է այս օրենքի հիմքը չի պարունակում գենդեր եզրույթը:
Մենք արդեն ծանոթ ենք այն պատասխանին, որ գենդեր եզրույթը “միջազգային ընդունված է”, սակայն ցանկանում ենք ստանալ ընդամենը պատասխան, պարտադիր է այդ եզրույթը Հայաստանին թե ոչ:

 patasxan

Բոլորովին պարտադիր չէ, ուղղակի այդպես ավելի հարմար է, հակիրճ քան կանանց և տղամարդկանց իրավահավասարություն: Եթե հայոց լեզվի մասնագետները գտնեն գենդեր բառին հոմանիշ, թող այդ բառը օգտագործվի, չնայած ես չգիտեմ որևէ երկիր, որը գենդեր բառը թարգմանած լինի: Եթե դուք գիտեք, խնդրում եմ լուսավորեք:

Մեջբերում. Լուսավորենք` եթե օրենքը իսկապես ուղղված է կանանց և տղամարդկանց պաշտպանությանը, ապա նախորդ հարցը այդ սահմանումը տվեց, տղամարդ և կին գրելով խնդիրը լուծվում է: Իսկ թե ինչպես թարգմանվում գենդերը հայերեն հիշեցնենք

g3

—————————————————————————————————

harc

Կառավարությունը առաջարկել է օրենքում կատարել փոփոխություններ և ներկայացրել է հետևյալ ձևակերպումը.

<<Հարկ է նշել, որ միջազգային հիմնական փաստաթուղթը` «Կանանց նկատմամբ խտրականության բոլոր ձեւերի վերացման մասին» ՄԱԿ-ի կոնվենցիան (ընդունվել է 1993թ.), ըստ որի պետությունը ստանձնել է կանանց եւ տղամարդկանց իրավահավասարության վերաբերյալ պարտավորություններ, կոչ է անում մասնակից պետություններին դատապարտել կանանց նկատմամբ խտրականությունն իր բոլոր ձեւերով եւ համապատասխան բոլոր միջոցներով` ներառյալ օրենսդրական միջոցները, վարել կանանց նկատմամբ խտրականության վերացման քաղաքականություն: Բացի այդ վերոհիշյալ փաստաթղթում «գենդեր, գենդերային», «գենդերային հարաբերություններ» եզրույթներ գործածված չեն:
….
Հիմք ընդունելով վերոգրյալը, հաշվի առնելով հասարակության եւ Հայ առաքելական եկեղեցու մտահոգությունը Օրենքի հնարավոր բացասական հետեւանքների վերաբերյալ, ինչպես նաեւ այն, որ այս հասկացությունները օպերատիվ կարգավորում չեն ենթադրում եւ դրանցից բխող նորմեր օրենքում չկան, սույն նախագծով առաջարկվում է Օրենքից հանել այն հասկացությունները, որոնք հնարավոր տարընկալման առիթ կարող են հանդիսանալ>>

Հարց. Ո՞ր բացասական հետևանքների մասին է խոսում օրենքի հեղինակ հանդիսացող Կառավարությունը, ըստ ձեզ

patasxan

Կարծում եմ, այս հարցը ճիշտ կլինի ուղղել ՀՀ Կառավարությանը, որ իրենք էլ մեկնաբանեն իրենց, իսկ մշակած օրենքի բացասական կողմերի մասին, որը ևս մեկ անգամ խոսում է ՀՀ Կառավարության ոչ-պրոֆեսիոնալ գործունեության մասին. Но мы сейчас не об этом.

—————————————————————————————————

harc

Արդյո՞ք համարում եք այս վարքը այլասերում:

konch

 

patasxan

Ոչ, չեմ համարում: Բայց ես արդեն վերևում նշեցի, որ մեր տեսլականները այլասերման դրսևորման հանդեպ խիստ հակասական են:

Համամիտ ենք, խիստ տարբեր են:

semya

Կրկին կոչ ենք անում բոլորին մասնակցել սույն քննարկմանը այստեղ


Comments:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Hits from 1.17.2014: 2,515